CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, October 31, 2012

aku dan kau (dulu&kini)

dulu aku tidak pernah menyangka..
kau t'lah hadir dalam diriku..
tanpa pernah terlintas di fikiran ku..
kau menjadi 'permysuri' pertamaku..

dari sahabat menjadi kekasih...
dulu kau buat diriku bhagia...
m'buat ku bersemangat mengejar citaII..
samaII punyai citaII yg serupa..

dulu kita saling sama mengukir janji...
janji bersama  di masa hadapan..
bersama mengapai citaII yg disemai..
bersama ikatan kasih kita sulami..

dulu pahit,manis kita rasa bersama..
dulu aku sentiasa ada untukmu..
dulu kau ada ketika aku perlukanmu..
aku dan kau senantiasa bersama..

kini takdir kita t'lah terpisah..
dulu kita satu jiwa,satu cinta..
dulu kita bersama tempuh sukaduka..
namun itu semua hanya sementara..
kini kita t'lah berbeda persimpangan...

mungkin takdir t'lah memisahkan kita..
mungkinkah ini  t'lah tertulis ditangan takdir..
kini tinggal kenangan lalu pengubat rinduku..
seandainya masa itu  kembali semula..
ingin ku milikimu lebih dari itu..
inginku kembali berdiri menempuhi hidup..
bersamamu andai ada takdir jodoh antra kita..
insyallah...

0 comments: