CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, May 17, 2012

Selamat Hari Guru..

assalamuaikum w.b.t..pa kabar semua?lama aku ndak update blog ku ni dengan tulisan sendiri..wakaka..entri kali ni berkenaan dengan 16 mei bersamaan hari guru..hehe..teringat balik pengalaman menjadi warga pendidik suatu ketika dulu..ceh..padahal baru tahun lepas bha.haha..aku sangat merindui saatII itu..haha..pengalaman mengajar,pengalaman menyanyi lagu 'guru Malaysia' dan lainII..hehe..memang best la detik dulu tu..sekolah tempat aku mengajar dulu ialah SK ST PETER BUNDU,KUALA PENYU(3 BULAN) dan SMK ST PETER BUNDU,KUALA PENYU(2 MINGGU)..tapi pengalaman ku lebih banyak di SK ST PETER BUNDU..hehe..3 bulan tu..apaII pun,sekarang aku bergelar STUDENT!..haha..namun masih juga ada muridII ku yg masih ingat sama aku,terharu aku..betul ni,ndak tipu..hehe..terima kasih la semua..kih3x..yang penting,aku sudah diberikan kesempatan menjadi warga pendidik walaupun mungkin ndak dapat mereliasasikan citaII ku untuk bergelar GURU..hehe..di sini,aku sertakan picII kenanganII aku dulu sewaktu bergelar CIKGU..jum tatap reramai..hehe.. sewaktu menyanyikan lagu 'guru Malaysia'.hehe
candid 1 sijil ku..hehe
antara hadiahII ku..hehe lagi hadiah dari muridIIku
comel kan aku?haha
candid 2
aku beraksi..haha candid 3
makanII time
sekian dari aku..hehe..harap anda terhibur ya..take care p/s: MAU EXAM SUDAH NI..HEHE

0 comments: