CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 27, 2012

cuti sem 2 bermula..yeah!!

assalamuaikum...salam pembuka bicara..apa kabar semua followersII ku..hehe..lama ndak mengadaptasikan episodII hidupku dalam ruangan blog aku ni..hehe..bukan apa,kekurangan idea+malas+sibuk(konon la..haha)..alhamdulilah aku berada dalam kondisi sihatII aja..baruII ni aku menghadapi exam untuk sem ke 2 ku di Universiti Abd Razak..Ternyata sem ni ada sedikit keharubiruan yang melanda diriku menyebabkan sedikit merosot kualiti pembelajaran ku..cewah..pergh ayat..haha..setelah berhempas pulas selama 1 minggu bersengkang mata(exam start 19.5-26.5),akhirnya saatII cuti datang menjelma..yeah!!ghumbiranya...haha..aku ndak mau pikir lagi pasal paperII ku..tawakal jak la..yang penting cuti sem ni..haha..mau lepas tekanan,hirup udara segar di kampung..haha..apaII pun,selamat bercuti buat aku..haha.. p/s;CEWEK OWH CEWEK..nampaknya time cuti ni jarang la aku tinguk wall ko ar..haha..aku tukar sikit ayat kawan aku,'dia ndak cantik,tapi dia manisII ayu membuatkan ku terpana..kui3..see you all in next episode..

0 comments: