CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 19, 2012

baucer 1 malaysiaku

baucer 1 malaysia:inilah antara pulangannya..haha

assalamuaikum semua..lma aku tidak meng-up-date blog kesayangan aku ni..hehe..apa kabar kalian?harap2 kalian sihat2 aja..entri kali ini berkenaan baucer 1 malaysia ku..hehe..rm200 geng..mula2 ndak taw mw beli apa..hehe..misi aku membeli barangan menggunakan baucer 1 malaysia berlaku secara 2 peringkat..rm100 untuk misi pertama,rm100 g untuk misi kedua..haha..misi pertama aku hanya membeli barang2 yg kurang aku maw beli tapi aku mengetest jg..haha..akibatnya aku terpaksa menambah duit sendiri..haha.
itulah akibatnya tidak menggunakan akal..haha..tapi untuk pembelian kali ke 2,aku berjaya memanipulasikan baucer rm100 tanpa perlu mengeluarkan sesen duitku..haha..mau beli buku pelajaran,bukan smua kedai buku boleh terima baucer ni..kedai buku yg terima,bnyk sudah buku2 abis..haha..jadi,aku menggunakan kepakaran ku untuk membeli barang2 yg aku kirakan penting.wakaka..walaupun barang2 yg telah aku tebus ni dikatakan tidak memberi impak yg maksima kpd proses pembelajaran ku,tapi rugi owh kalau baucer ni tidak digunakan kan3..haha..rm200 2..hehe..jimat jg baget mau beli barang2 yg menjadi idaman kalbu..haha..ok la,harap kalian terhibur dengan entri aku kali ini..haha..


0 comments: