CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 21, 2012

kisah cinta,penantian dan mimpi semalam..

assalamuaikum w.b.t..salam sejahtera..salam perpaduan..cewah..hehe..entri kali ini kita bertemu lagi dengan kisah yang ingin aku kongsikan bersama kalian..mungkin selama ini blog aku hanya menyajikan cerita-cerita yang bukan kisah berkaitan dengan hidup ku..bukan ku pinta begini tapi kekurangan idea,kemalasan diri&lain2 faktor..haha..lagi pun,entah apa diri ini rasa membuatkan aku tidak bersemangat mengepost perihal diri ini..pewiit..haha..ok la,berbalik kepada entri yg bakal aku berkongsi duka&lara bersama kalian..tajuknya sudah memberikan gambaran yg dikira jelas jg la kan.hehe..ada maksud tersirat&tersurat dalam makna tajuk entri aku kali ini..1.kisah cinta 2.penantian 3.mimpi semalam..cukup jiwang tajuknya..haha..ok la,jum kita pergi kpd pendahuluan entri ini..kisah cinta yg aku maksudkan dalam ruangan kali ini kisah cinta ku yg pertama,namanya ..cinta sejatiku,cinta duniaku sampai akhirat..hehe..namun semuanya x begitu indah seperti gambaran kata2,janji2an dan segalanya..kini 4 tahun berlalu..namun diri ini masih setia dengan cinta itu..x mudah di cari ganti,diunjar(kata urg brunei)..walaupun selepas dia,ada cinta datang mengisi takhta jiwa ini namun ianya masih tidak sekuat cinta ku padanya..penangan cinta aku dan dia sungguh2 menghambat jiwa ku ini..x ku dapat melupakan dirinya..owh syg..sayangnya dikau menjadi milik org lain ta[i itu xkan menghalang jiwa ku ini terus memelihara perasaan cinta padamu walaupun cinta ini hanya layak digelar 'CINTA SIA-SIA' tanpa sebarang harapan,tanpa sebarang bayangan..semuanya kabur di dunia nyata,hanya di alam fantasiku ianya benar2 wujud..pintu hati ku terkunci rapat dengan cinta mu menjadi kuncinya..betapa aku tersiksa dengan keadaan ini,dengan penantian ini namun aku gagahi jua diri ini melayari bahtera kehidupan walaupun hakikatnya aku telah lama tewas,telah lama kecundang tanpa sebarang arah tuju..hidup ku xda sinar tapi yg menyelubungiku hanya bayangan kisah cinta kita..aku kan terus bertahan selagi kudrat ini mampu..kan ku teruskan cinta ini walau hanya berpaksikan pusara cinta kau dan aku..rela ku menyendiri menantikan mu..walaupun akan ku dianggap bodoh kerna setia menanti mu..walaupun mungkin kau x mengetahui cinta ku tetap membara menyala,tapi biarkan bisikan angin membisikkan di hatimu bahawa aku sentiasa menyayangimu,menyintaimu,merindukan mu dgn sepenuh jiwa raga ku..hanya airmata ku menjadi saksinya..hanya kenangan kita menjadi peneman setiaku..biar mimpi-mimpiku mennyegarkan ingatan ku padamu..ku xmampu mendengar suaramu,melihat mu kerna itu akan membuatkan airmata ku tumpah deras di pipiku..semalam bila ku dengar suaramu,airmataku jatuh mengalir sayu..hingga aku bermimpikan kisah kita dulu.semuanya bagai baru semalam episod cinta kita berlaku..semua yg pernah kita coretkan semuanya 100% mimpiku semalam.saat kita bergaduh,saat ku pujuk dirimu,saat kau menunggu aku,aku menunggu dirimu,saat dirimu senyum,saat kita meniti bhagia,duka bersama2,saat kau mencubit,saat ak belai wajahmu..semuanya aku rindu..aku rindu sgt2..aku sayang kau sgt2..aku ingin memilikimu..aku ingin bersamamu,aku rindu saat2 ku bersamamu..aku x kuat..aku perlukan dirimu sayang..aku xkan mengeluh biarpun airmata ku kering,diriku x terurus..aku perlukan dirimu..Ya ALLAH,dengar lah rintihan jiwa hambaMu ini..berikan ku kesempatan untuk meniti kebahgiaan bersama insan yg ku cintai

0 comments: