CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 9, 2012

selamat tinggal 2011,welcome 2012..

rasa2nya belum terlambat lg den maw coretkan di sini walaupun sudah masuk bulan januari di tahun 2012..bukan apa,exam bha liau..haha..syukur alhamdulilah dengan izin Allah s.w.t dengan limpah kurnia NYA AKU lagi diberi kesempatan untuk hidup di tahun 2012..selamat datang aku ucapkan kepada tahun 2012,selamat tonggal tahun 2011..tahun 2011 banyak menceritakan pahit manis episod hidup aku..hehe..2011 lah aku banyak menimba pengalaman yang mungkin tidak lagi aku dapat nikmatinya sepanjang perjalanan hidup aku di dunia ini..2011 lah tahun yg aku rasa bertuah sangat2(kunu..hehe) kerana dapat merasa jadi cikgu(guru ganti jak pun),keraja di bakerysinar bayu enterprise) dan macam2 lagi lah..hehe..tapi kenangan yg btol2 aku ndak dapat lupakan semasa aku jadi sigu la bha kn..hehe..uina,bnyk kenangan pahit,manis aku time jadi sigu eh..haha..SK ST PETER BUNDU,KUALA PENYU menjadi wadah untuk aku merasa pengalaman menjadi seorang guru..baru la aku taw mcmn rasanya..hehe..3 bulan aku berpeluang menjadi seorang warga pendidik mendidik anak bangsa namun 3 bulan 2 mana la cukup..pejam celik,tidur,makan sijakap sja baitu.ngee..tak lupa jg aku smpat menabur bakti di SM ST PETER BUNDU,KUALA PENYU walaupun hanya bertugas selama 8 hari sja..(bulih la,dapat jua duit..haha)..aku jg diberi kesempatan merasa meraikan hari guru sebagai seorang sigu..tidak sangka owh..selama ni hanya mampu meraikan hari guru untuk cgu2 ku sja tapi kali ni aku berada di alam pendidik walaupun sementara sja..hhee..entah ada dapat lagi ka aku merasa peluang dipanggil "cikgu'?Allahualam....apa2 pun,ianya menjadi kenangan yg terindah ku di tahun 2011..moga 2012 ini menjadi lebih baik dr tahun sebelumnya..tapi kan,aku student bha sudah..3tahun lagi ni..lamanya..haha..sekian...

0 comments: