CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 21, 2012

cuti is holidayj

jeng3x..bertemu lagi kita di laman blog aku yg skema ni..haha..assalamuaikum w.b.t..nunu abar?hehe..bahasa Bisaya 2..aku translate la..haha..mksd dalam malayunya,apa kabar?hehe..simple2 jak bha..sdh 2 mggu aku cuti2 sem..haha..first time ni cuti sem..haha..pejam celik,tido,makan,on9..2 mggu sdh aku cuti..ndak sedar masa kian pantas berlari..haha..betul2 2 mggu ni teda aktiviti yg aku buat..bangun pagi pling awal jam9lbh..haha..terok2..petang pula,main futsal la jawabnye..hehe..beridah bha..t[ prestasi aku jadi keeper ni mkin turun sudah taw..adeh..mnaa bulih ni..aha(dekat 4bulan lebih ndak men ftsal)..2la pasal..haha..apa2 pun,ada 2 mggu lagi ni cuti..ada masa lagi enjoy ma sb8545a ni..hehe..tapi cuti ni betol2 aku kanyang ow..apa inda,durian sja ngap..haha...ok la,di lain lembaran lg kita akan bertemu...

p/s:cuti2 ni jarang ada mud maw update blog..pemalas kan..haha..ikhlas dr acai kpmc...

0 comments: