CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 6, 2011

setelah 3bulan blogku menyepi..

Assalamuaikum pembuka bicara..salam sejahtera pemanis tutur kata..hehe..bermain dengan kata2 indah di permulaan ayat..haha..apa kabar semua?lama tidak bersua coretan..hehe..pertama kali,aku ingin mengungkapkan keterkilan hatiku kerna telah lama tidak mengendahkan blog ku ni..bukan apa,tiada kesempatan(malas)..haha..ok2..biarlah aku terus2 bermain dengan kata2..hehe..alhamdulilah syukur ke hadrat Illahi kerna dengan limpah dan kurnianya aku masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas di bumi ni..syukur..hehe..lama juga aku menyepi kan..3 bulan dah..tup2,sekarang sudah berada di bulan disember,bulan di penghujung tahun 2011.hehe..ndak lama lagi,umur pun meningkat..haha..tua la sudah ni macam..haha..hehe..ok2..terlajak sudah ni..kuang2..kali ini aku ingin mengongsikan(ayat yang betul:berkongsi) ceritera hidup ku sekarang..alhamdulilah aku kini sedang melanjutkan pengajian ku di peringkat ijazah di Universiti Tun Ab Razak cawangan Sabah setelah terkandas di STPM(2p,2r)..alhamdulilah sudah 3 bulan aku berada di sini mentelaah pengajian ku di bidang pengurusan(management) selama 3 tahun bermula dari tanggal 12.9.2011 yang lalu..akan ku tempuhi perjuangan ku di sini..doakan keberjayaan ku di sini..amin..moga kita akan bertemu di lebaran lain..insyallah..

0 comments: