CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 29, 2011

misi KPMC II ke ranau(24-25 dec)

KPMC..KUALA PENYU MOTOR CLUB..ini merupakan konvoi kali ke 2 KPMC ke ranau pada 24-25 dec yang lalu..alhamdulilah kami selamat sampai dan selamat pulang walaupun cuaca hujan+angin+kabus sepanjang perjalanan kami.. :) x banyak tempat yg kami bertandang..hanya sempat di poring saja..hehe..yang penting pengalaman konvoi ke ranau..hehe..sampai di ranau malam hari..hehe..punya la maw surender aku time 2..indak nampak jalan..haha..apa2 pun,ada sedikit pic2 kami time di ranau..layan...




Tuesday, December 13, 2011

i'm broken in heart


jiwa ku terluka...tiada siapa yang pernah peduli....
semuanya terasa kosong,tidak terisi..tidak berpenghuni..
tiada lagi bunga-bunga cinta tersemi di taman jiwa...
JIWA DUKA LARA

Saturday, December 10, 2011

indahnya waktu..

waktu,
betappa aku rindu waktu-waktu kita dahulu
betapa aku rasa kehilangan saat-saat ini
kini waktuku bersendirian tanpa kamu
di perjalanan hidup tanpa pendamping..

sayang,
mengertilah dikau aku selalu merindukan dirimu
merinduimu di realiti dan mimpi-mimpiku
tapi hakikatnya aku berseorangan di sini
tanpa dirimu hadir di sisiku lagi..

kasih,
mengapa ceritera cinta kita begini?
mengapa bukan nota-nota bahagia menyelubunginya?
mengapa ianya diselimuti awan-awan hitam?
adakah benar jodoh antara kita tiada tercatat
di lembaran LUH-MAHFUZ?

waktu,
betapa kepingannya rasa jiwa lara ini
mengharap bait-bait kisah lalu terungkap kembali
aku amat merindu senyumannya,rindu cubitannya
segala-galanya rindu padanya...

Tuhan,
aku hanya insan yang lemah di sisiMU
tanpaMu,siapa lah diriku
ku mohon padaMU Tuhan
izinkan ku terus setia dengan perasaan ini padanya
hanya dia yang menaktahi jiwa laraku ini..

Friday, December 9, 2011

kehidupan di c-9-2


inilah rumah ku..haaha..pintu utama ni gink..haha

Tuesday, December 6, 2011

setelah 3bulan blogku menyepi..

Assalamuaikum pembuka bicara..salam sejahtera pemanis tutur kata..hehe..bermain dengan kata2 indah di permulaan ayat..haha..apa kabar semua?lama tidak bersua coretan..hehe..pertama kali,aku ingin mengungkapkan keterkilan hatiku kerna telah lama tidak mengendahkan blog ku ni..bukan apa,tiada kesempatan(malas)..haha..ok2..biarlah aku terus2 bermain dengan kata2..hehe..alhamdulilah syukur ke hadrat Illahi kerna dengan limpah dan kurnianya aku masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas di bumi ni..syukur..hehe..lama juga aku menyepi kan..3 bulan dah..tup2,sekarang sudah berada di bulan disember,bulan di penghujung tahun 2011.hehe..ndak lama lagi,umur pun meningkat..haha..tua la sudah ni macam..haha..hehe..ok2..terlajak sudah ni..kuang2..kali ini aku ingin mengongsikan(ayat yang betul:berkongsi) ceritera hidup ku sekarang..alhamdulilah aku kini sedang melanjutkan pengajian ku di peringkat ijazah di Universiti Tun Ab Razak cawangan Sabah setelah terkandas di STPM(2p,2r)..alhamdulilah sudah 3 bulan aku berada di sini mentelaah pengajian ku di bidang pengurusan(management) selama 3 tahun bermula dari tanggal 12.9.2011 yang lalu..akan ku tempuhi perjuangan ku di sini..doakan keberjayaan ku di sini..amin..moga kita akan bertemu di lebaran lain..insyallah..