CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 24, 2011

Lama NdAK mencoret blog ku ni

assalamuaikum w.b.t..salam sejahtera..hai suma,apa kabar?lma betul aku ndak update ini blog,aduyai..hehe..bukan apa,masa ndak mengizinkan aku untuk menconteng blog aku ni..hehe..alhamdulilah sekarang suma umat islam sedang menjalani ibadah puasa di bulan Ramadhan(ramadhan yg ke 24 ketika coretan ini dititipkan).alhamdulilah setakat ini aku masih mampu mengerjakan ibadah puasa dgn indada bucur..hehe..syukur..ops,aku terlupa la!sebenarnya aku maw share ni,aku sekarang keja uda.hihi..teka dimana?hehe..di bakery ja ler..hampir sebulan dah aku keja di Ikhtiar Bakery d/a sinar bayu interprise yang terletak d pekan beaufort..alhamdulilah,dapat juga duit kan..hehe..tak lama lagi nak raya ni..hehe..aku pun xda idea maw conteng apa lagi ni..hihii..moga kita suma berjumpa di lebaran yang akan datang,insyallah..amin..assalamuaikum w.b.t..

0 comments: