CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 27, 2011

new adventure and experience in my life.hehe

assalamuaikum dan selamat sejahtera aku ucapkan...aduh,lama uda aku tidak memperdulikan blog aku ni taw...adeh...inda apa bha..hehe..back 2 the topic,sebenarnya aku ada maw kongsi berita baik ni..hehe...alhamdulilah setelah sekian lamanya aku menjadi penganggur,akhirnya aku telah mendapat pekerjaan..hehe..aku telah berjaya menjadi seorang guru!haha..mesti kmurang inda percaya kan..haha..jadi guru ganti ja pon..hehe..aku telah menerima tawaran secara rasmi untuk menjawat jawatan guru ganti selama 3 bulan di sk st.peter bundu,kuala penyu..di sana aku akan mengajarkan matapelajaran bahasa inggeris..oh!ni 1 cabaran yg harus aku ambil serius..aku akan mula bertugas pada 28.03.2011 sehingga 17/06.2011(3bulan)...fuh lama 2 kan..haha..apa ble wat..aku terima tugas ni dengan seikhlas-ikhlasnya...apa2 pun,doakan yg terbaik wat aku k..ok la,setakat ni dlu coretan aku pada kali ini..semoga aku akan kembali menconteng lagi lembaran blog aku ni pada masa yg akan datang...k la,aku chow dlu..arios,amigos,aku berambos!haha..peace.. ; p

0 comments: