CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 20, 2011

assalamuaikum semua...
lama dah aku nda update ini blog taw..haha..bukan pa,indada idea wa..haha...ok2,arini aku maw cer cket mengenai hari yg sangat2 mendebarkan aku untuk sekian kalinya..haha...cuba kmurang teka apa?huhu..jeng3x....esok RESULT STPM 201O KUAR WEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha...tekanan ni sekarang...aduyai....takut+gabra+risau+kecut+frust+suma la ada dalam perasaan aku skrg ani...nda berkeruhan.wakakaka...apa2 pun,aku akan coretkan jua keputusan stpm ku di blog aku ani...doakan semoga segalanya berjalan dengan lancar..kpd rakan2 seangkatanku x kira dimana jua anda semua berada(yg ambik stpm je),steadikan diri anda...tawakal dan pasrah dengan apa yg bakal kita perolehi pada esok hari...GBU always...see yA!bubye

0 comments: