CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 9, 2011

antara realiti dan fantasiku..(adam@achai2011)

salam malam aku ucapkan..wakaka...pada malam yg hening ini aku ingin mencatitkan secebis ceritera yg bermain-main di mindaku..cewah..hahaha...apa topik ceritera aku malam ini ya?haha..adakah lupa...ok2...aku sebenarnya mw kongsi apa yg aku rasa..haha...bila umur uda meningkat 20 tahun ni kan,aku rasa macam maw berubah ja bh...berubah menjadi lebih baik dari sekarang...cewah..hahaha..ya la,sampai bila aku harus terus begini kan...sampai bila aku terus menghabiskan duit bapa mama ku dengan begitu saja..walaupun aku ni dikategorikan sebagai penjajal,tapi aku tetap memikirkan hal ni...biarlah tahun 2011 ni menjadi saksi aku mentransfomasikan diriku...acap kali aku berfikir dan mengelamun tak kira detik dan ketika..mesti kmurang maw tau kn apa yg aku fikirkan?haha..sebenarnya aku maw jadi usahawan..ini la yg menjadi cita-cita aku sekarang..tapi aku betul-betul memerlukan masa yg agak panjang untuk aku memikirkan hal ini..ini kerana aku serius dalam hal ini..masuk U?law rezeki aku lebih terarah ke arah itu,aku pasti akan menjejakinya juga..hehe..alamak,abis uda taw idea aku maw menulis ani..kacau eh..feel ani ilang wa tiba-tiba...sandi jua..huhu..tapi nda pa..yg penting aku punya tujuan uda sekarang walaupun masih samar-samar lagi..apa-apa pun,nawaitu mesti sucu dan bersih...bak kata pepatah,"KITA HANYA MAMPU MERANCANG,TAPI TUHAN YG MENENTUKAN SEGALANYA"..mudah-mudahan fantasiku ini bisa menjadi realitiku..amin..nukilan adam@achai2011

0 comments: